Saturday, November 1, 2008

Hi Bloggers

Hi bloggers and gossippers,
Newbie here..haha. Well, sebenarnya aku bukan la minat sgt nak tulis blog ne. But since org yang paling aku sayangi sekarang ne dah ader blog, so i'm thinking of having mine. hehe...
I hope i am being welcomed here ;) especially by my boo...
only if i can tell the world, who's actually my boo...i coudlnt be more happier.
but yeah, as for now, let's keep it low low low (mcm lagu flo rida feat t-pain) hihi.
I promise after this i'll keep on updating my blog. I'll try my best to write about what's going on with my life, studies, love life, family, legal issues, topic of the day and macam2 lagi la...
p/s mungkin ada yg tertanya2, terpingga, siapa Hafiq Hasan Basri ne...
haha...
sebagai permulaan...biar gambar aku je yg aku upload.
details pasal aku...aku masukkan later ;)
Okay bloggers...
Regards,
Hafiq Hasan Basri

4 comments:

agzamry said...

yeay..ini anaq sudah ada blog nya sendiri..bagus...

F-I-Q-O said...

hehe~

yay...

tolong buat promo cket utk i yek ;p

Anonymous said...

wawawa..
bagUz2 da ad bLog sendiri..
nti tiap2 hari lanlan bukak blOg nie ea..hehe

F-I-Q-O said...

Tq Lan Lan...
jgn lupe suro bini lan lan tgk skali tau...
hihi